snart nytt år...!

Snart nytt år herregud va fort det har gått :O bara ja som tkr det? :)

va i stallet vid halv 9 och red med sofia och spike :D gick jätte bra men han var pigg som vanligt! hahhah xD sen mockade vi och fixade oså sen va ja typ hemma 11 nåt sånt! skönt att inte hela dan har gått för man ha varit i stallet :D tkr klockan går sakta men det e bra det :) sen tog ja me båda sadlarna he och ett träns och putsade så blev prices klar nu! känner mig nöjd med putsinigen sen e det bara ett träns kvar att putsa som e i stallet :D

ikväll blire bio me pappa <3 myyyyys <3 :) tänkte att ja skulle gå ut och fota nu lite me den nya kamran sen e det vakert väder ute me :) bilder KANSKE kommer sen vi får la se :) ha det bra xD

Pösssss <3

Kommentarer
Postat av: jag......

hej.....

kul att du är ute och fotar...

jag hoppas på bilder.... slltid kul att läsa en blogg me bilder... inte bara text....



men jag gillar DIN blogg super mycket...

den är intressant och bra... så fortsätt med det du gör...

ha det bra de sista dagarna på året... så jag säger GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET ( 2012) kramar <3

2011-12-30 @ 13:57:10
Postat av: Eve

svar:



Hej :)

roligt att höra att du gillar bloggen :) Blir glad av att veta att någon gillar den :)

Detsamma du! :) Gott nytt år <3

Kram <3

2011-12-30 @ 14:36:53
Postat av: Anonym

svar:



Hej :)

roligt att höra att du gillar bloggen :) Blir glad av att veta att någon gillar den :)

Detsamma du! :) Gott nytt år <3

Kram <3

2011-12-30 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0