Hmmm?

Hmm funderar att ta en lite paus med bloggandet kanske? elr ja vet inte redigt känns inte som ja inte hinner jämt men ska föröska så gott ja kan! glömde bort att blogga i går kväll men va så trött! men har iaf min mobil nu men har inte mitt nummer för det funkar inte :S så får låna pappas ett tag te, te ja har fåttt min attt funka men har min mobil så kan ju blogga från den nu ändå :)
'
ska föröska åka ut på klubbbtävlingar / pay and jump nu med kubba :) men på fredag ska ja gå ner o träna lite tänkte ja xD vi har ju satt upp en banan där ner som ska stå till söndag! vi ska ha långrittten på söndag me hahah xD
slutade 13.15 för ja gick på matten i dag duktiga lilla ja, hade omprov i dag muntligt för lena hade inte övat ett skit men ja klarade mig ja fick ett E (G) så nöjd e ja iaf! i mon ska ve te bäckadal så ja börjar 10 i mon skööönt sovmorgon sen ska vi ha förläsning där hela dan så ja slipper vara i bageriet men vi sllutar kanske 12 - 13? vet inte redigt ska någ vänta på josse som slutar 15 för hon går ju där, sen ve 16.50 ska ja göra syntest så ja kan börja övningsköra snart yippie hoppas det går fort så ja får börja snart.... men ska fixa lite oså nu men ja vet inte än hur ja gör men ja återkommer om ja ska forsätta elller ta en lite bloggpaus .... för lixom inte så kul när man bara skriver sen kanske inte ens nån läser denna bloggen? inte kul o knappt aldrig få ngr kommentarer ? så snälla kommenterar nu o ja vet att ni läser den så kommer ja någ forsätta för då blir allting roligare när man vet att nån läser den oså! men ha det bra så länge så hörs vi puss ♥

Kommentarer
Postat av: kusin

blogga när du hinner :) all bloggning uppskattas :)

2012-04-18 @ 18:43:53
Postat av: sofie :)

Säg till mig om du hittar nån clear round eller pay and jump så kanske ja kan vara med på Mascot :)

Kram

2012-04-20 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0