heeej

heeej skulle blogga i går men när ja skulle ladda upp det så cpade internet :/ men har inte hunnit elr orkat blogga men ska berätta lite vad ja har gjort! :)

I onsdags:

va ja o josse o sofie i göteborg det va as nice vädraet va as fint väder sol o så men lite kallt va det! köpte bara te mamma o pappa inget te mig själv hahah hahah xD men vi kom hem typ vid halv 10 oså! det gick bra med busss oså det gick jätte snabbt tkt ja men man va väldigt seg efter 7 timmars shopping :) <3 så det va lite om i onsdags!
I går:

sov te 10 men gick inte upp förens 11 sen åt ja sen ve typ halv 13 så åkte ja o mamma te huskvarna vi skulle te banken o fixa legitimation men det stängde 13 o vi kom typ fem i så vi får göra det nästa vecka men tog kotrt inne på foto o nu va det heter i huskvarna som man va tvungen att ha xD sen ve halv 5 så sjussade pappa mig o josse te gränna te sofiie o firade sara me pizza oså sen åkte ve hem vid 21.45 ;) sen gjorde ja marsipan rosor för hade beställning på tårta te idag!
I dag:

red vid 9 med kusinen det gick bra tog bara en liten skrittsväng ..... va hemma vid halv 11 typ? men måste te a6 sen för min laddre funkar inte är glapp i den men nu funkar den inte alls! fucccck! försöker tvinga me pappa eler att han skjussar mig iaf så påker ja me mamma hem som slutar ve 17 det går ju som söndag i dag! men vi får se ja måste iaf in dit! dom kommer o hämtar tårtan ve 15 så blri lite ont om tid men det löser sig men ni får ha det så bra pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0