Duktig :)

Är duktig och gör lite matte nu :) ska om 30 min åka till stallet ska hämta transporten först fy e fett nervös -.- men ska rida i samma grupp som malin :) men det kommer någ gå bra vi ska rida 18.40-19.40 ;) sen blire hem och packa ner allt i en väska fick inte i allt i bagen så får ta min lilla resväska ist hahha ahhaa men den låg på vinden så pappa får hämta den sen när han kommer hem han skulle fixa ett busskort te mig äntligen hihhi!!!! xD men nu måset ja fixa mig o packa o kolla bussar oså :) så bloggar i kväll (om ja hinner) när ja har kommuit hem kankse blir ett kort mobil inlägg ni märker det :) men ha det gött sålänge så hörs vi sen pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0