gaaaaaaaaaaah

asssssså så jävla arg är ja för typ är osams med en h*n e så jävla duuuuuuuummmmmmmmm går i min klass gaaaah får damp så jävla omoget så det finns inte har inte lust att skriva ut allt här på bloggen men inte så kul att få massa dumma ord oså men ja bryr mig inte för den persoen är så gahahhaahha borde inte få finnas sånna människor! den ha varit elak mot mig i början av 1 och efter ett halvår dra upp grejen moget va? sen helt plötsligt blir den glad och bkläääää!
nä nu ska ja inte va sån men sitter vid daton e trött ska snart öäta kebabtallrik som pappa har köpt te mig xD elr rättare sagt ja hat köpt fast han hämtar den när han har spruging klart xDorkar inte blogga för blir sur / ledsen så bloggar kanske bloggar i mon elr ikvl vi få se..... ska ju ptraoa i mon sen ska mamma ringa doktorn i mon så får ja hoppningsvis komma dit och ta prover oså vfr ja e sån här! men ska gå nu pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0