9 februari

hjälp vad trött ja e -.- har ju varit i bageriet hela dagen på 2 orna slutade 14.00 så mamma hämtade mig sen skjussade hon mig på morgoene oxå för att ja inte mådde så bra -.- bakade bröd helt själv så fick med mig lite hem e super nöjd och de va super goda :) sitter och lyssnar på musik och ska äta sockerkaka som mamam har gjort :) har as ont i fötterna pluss att ja gjorde ngt man skulle göra så kommer ha träningsverk i armarna i mon och ja hatar verkligen att rundriva heter det man ska runda te dom med händerna ellr hur man nu ska förklara och ja suger verkligen på det!!! -.- men i dag ska kusinen rida i gränna ridhus så ja ska inte et stallet i dag skönt!
usch ville aldrig att ja skulle ha svimmat föär sitter fortfarande i så har ju ångets oså e as jobbigt för ha det seriöst inte kul längre som ja hade det inna och det e feett jobbigt och ja vill bara vara mig själv som ja va inan :(  usch such nmåste försöska gå vidare men det går ju typ inte :(
men nu kommer en bild på detta ja har gjort i skolan i dag :) pussshej<3
vad tkr ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0