1 januari 2012

Ja herregud nu e det 1 januari 2012 det har gått fett fort förra året.... men hande en underbvar nyår me bästisen så ja kom typ hem vid halv 5 typ sen åkte ja direkt te stallet och fixade oså kom hem för typ 30 min sen :) han fick vila i dag! han va jätte myssig i dag min lilla bebis hahha hahahahahaha xD


hade det iag sjukt roligt i år bara jag och bätisen <3 hihihihi men nu e ja hemma iaf skönt! men vi vaknade typ 10.15 vi sov skavsfötter och vi hade två täcken sen väckte hon mig på morgonen och va sa att ja hade tagit hennes täcke och mitt låg på golvet hahhahaha fail! -.- men men sen så kollade vi på en film och sen gick vi ut te stallet och körde elecktra men hon va så slö när hon va själv så ja va tvungen att springa före henne hahha hahha ja fick iaf lite motion xD

men nu ska ja titta på tv och fixa och så lite xD ha det gött nu på det nya året xD i mon börjar mitt nyttiga liv bara äta godsaker på helger alltså fredag lördag och söndag men BARA dom dagarna.. XD se om ja lyckas hahha hahaha hahahha
va tror ni?

pusssss <3
Min lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0