....ångets...!!!

Ångets!!!!! börjar skolan i mon :/ ska bli både roligt och tråkigt! men det värsta e att ja har vänt på dyngnet :/ kul och se hur ja kommer upp i mon hhahhaha xD men ja sov iaf te 11 och nu sitter ja vid daton och lyssnar på musik ska snart göra iordning mig.... =)

gick upp typ halv 6 på morgonen innan och släppte ut hästarna fy va trött ja va asså -.- sen får ja gå te stallet -.- för cykla lär ja ju slå i hjäl mig och den står ändå ute vid bussen platsen -.- så måste hämta den sen så ja kan cykla i mon te busssen fy kommer säkert trilla!!!! -.-  men ska faktiskt bli skönt att röra på sig för min nyttiiga vecka börjar i dag :) i går sprack den sen på kvällen hahha hahah -.- men i dag så skulle ja börja hade ja tänkt!!!

Men har mer ångerst för har ett omprov snart och sen har ja på alla recept vi hade på julbordet för föräldrarna har vi prov på om en vecka alltså nästa måndag :O men men tänkte öva lite nu på det ja har omprov i för vet inte när ja har det riktigt -.- men vi lär ju se...... hoppas ja kommer kunna lärfa mig ALLA recept seriöst det e ju typ nåt på 30-40? typ känns det som! -.- men måste plugga nu... men ska någ nt gnälla föör vi har ju ALDRIG ngr läxor ju! så det e ju bara te prov att öva oså!
ha det bra alla ja har studiedag i dag XD

pusssshej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0