Herregud..... -.-

herregud asså hahha hahhaha har varit och ridit vincent! gick jätte bra! han va as pigg tog galoppen jätte fint håll den länge osv =) men JÄTTE ont överallt för har fått sänkla och så!!! puhhh men förs gjorde ja iaf inte red typ 45 min? va as varm känndes som ja kokoade......-.-


Men klumoiga ja har LYCKATS trilla TVÅ ggr än gång på backen ner från vårat hur fast det va lite själv för vollat för gled ner elr va man ska säga men sen när ja kom te stallet fick åka me lena och det första ja gör när ja gå ut på vägen var att TRILLA handlöst hahha hahah va vi skrattade gud tur ingen mer såg mig måste sätt jätte roligt ut -.- men nu ska jag iaf duscha kom prices hem e helt slut!!!!

Första dagen e iaf avklarade slutade 11 i dag gör det i mon me för ja har ingen matte hurra! så slutar 11 som alla andra gör i mon :) glad!!!!! hihiihihih i mon har ja det stallfrittt skönt men vi har någ insläpp elr kväll men det går fort! vi har kvällen i dag iaf! :)

Men nu ska ja fic´xa mig oså sen kanske läsa min SPÄNNANDE bok :) gud asså har varit jätte duktig har inte ätit ngt onyttigt i går elr i dag ja e så duktig hahah hahah xD men i dag fick ja iaf åka med min kusin te bussen som tur va fast ja hoppade på i gisebo i stället men vet ej hur ja ska göra i mon -.- lite nervööööös .....!


Pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0