ridit barbacka xD

så nu har ja varit ute och ridit barbacka med kusin vi skrittade bara te sortergården kanske 40 -45min? vet inte redigt exakt..! det gick bra men han var pigg som vanligt sen va det halt me :/ så det blev bara på vägen idag, sen hade min underbara pappa fixat ALLT i stallet så ja behövde inte mocka elr nåttt, hur snällt som helst. <3
Har prices städat min gadrob så nu kan man gå in i den hahah hahah hahah hahah xD men ska göra i ordning den ännu bättre än annan dag! funderar på att baka men har typ inget socker :/ men det räcker någ te ngt skulle ja kunna tro! :P men ja få se måste vila känner ja sen ska ja göra i ordning te skolan i mon ;) ska lägga mig tidigt idag -.- nu snöar det igen xD det gillas mkt :) elr vad säger ni? fast det skulle ha varit på julafton konstigt att det kommer nu :O men har åkt pulka i dag :P som ja skrev innan xD men nu ska ja någ titta lite på tv med pappi och zigge<3 ska någ käka ngt me e likte hungrig ;) pussshej<3

Kommentarer
Postat av: jessica

sv ; ja det är det :)!

2012-01-22 @ 17:24:20
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0